Teknik Servis

Teknik Servis çağrı merkezimize arıza bildirimi yapabilir, cihazlarınızla ilgili teknik problemleri aktarabilirsiniz. Profesyonel teknik servis ekibimizden her türlü ürün ve hizmet konusunda destek ve danışmanlık alabilirsiniz.

Teknik Servis Kurumsal Bakım Anlaşması

Sözleşme kapsamında müşterinin sunucu, bilgisayar ve yazıcılarda oluşan problemleri teknik servis tarafından tespit edilir, ücretsiz olarak onarılır. Arızalı cihazlarda gerekli olması halinde yedek parça değişim bedeli müşteriden talep edilir.

İşletim sisteminden kaynaklanan problemlerde ise program bozukluklarını tespit etmek, gerekli müdahaleleri yapmak, gerekiyorsa bu programları yeniden kurarak kullanıma hazır hale getirmek anlaşma kapsamında yapılacak çalışmalardır.

Kurumsal Bakım Anlaşması Nedir?

Bilgisayar donanımı içinde bulunan yazılımlar veya bilgisayar çevre birimleri ile ilgili bir sorun olduğunda bilgisayarlara alanında uzman teknik personeller tarafından müdahale edilip sorunların giderilmesi, gereken önlemlerin alınması hizmetlerini kapsar.

Avantajları
  • Aylık Periyodik Bakım
  • Hızlı Çözümleme
  • Hızlı Teknik Servis
  • Uygun Koşullarda Alınan Ürünler
  • Teknik Servis Telefon Desteği
  • Teknik Servis Uzak Bağlantı Desteği
 
Kimler Yaptırmalıdır?

İşletmesinde bulunan bilgisayar, yazıcı, tarayıcı, barkod üniteleri vb. çevre birimlerinin sayısı altı ve üzerinde olan, bilgisayarlarında sorun meydana geldiğinde acil çözüm gereken tüm işletmeler Kurumsal Bakım Anlaşması yaptırabilirler.

Ne Tür Hizmetleri Kapsar?

Anlaşma süresince teknik servisimizde veya müşteri yerinde limitsiz servis desteği, ayda bir kez periyodik koruyucu bakım, envanter takibi, arızalı cihazın müşteri yerinde onarılamadığı durumlarda yerine yedek cihaz bırakılması, Windows XP, Windows Vista, Windows 7, Windows 8.1, Windows 10, Windows Server 2003, Windows Server 2008, Windows Server 2012 R2 ve Windows Server 2016 işletim sistemi desteği, bilgisayar, notebook, yazıcı, monitör, scanner, plotter, projeksiyon cihazı ve diğer çevre birimleri onarımı, MS Office uygulamaları ve antivirüs desteği, garanti hizmetleri, orjinal yedek parça desteği standart hizmetlerimizden olup benzeri hizmetler eklenebilir. Gerek olmayan hizmetler anlaşma kapsamından çıkarılabilir.

Maliyeti Nedir?

Kurumsal Bakım Anlaşması maliyeti müşteri, personel ve işletme bilgisayarlarının kullanım amaçlarına göre değişmektedir.

Geçerlilik Süresi Nedir?

6 aylık veya 1 yıllık süreler halinde yapılmaktadır.

Avantajı Nedir?

Kurumsal Bakım Anlaşmalı müşterilerimiz öncelikli müşterilerimizdir. Teknik servisimiz ile telefon, uzak masaüstü bağlantısı ve yerinde servis hizmetlerimizden sorunu en hızlı çözebilecek olan yöntem tercih edilir ve müşteri sorunları giderilir. Müşterilerimiz, donanımları bozulduğu için iş kaybına uğramazlar, verilerinin yedekleri her zaman alınır. Teknolojik gelişmelerden anında haberdar olurlar, hiçbir ek ücret ödemezler. Diğer donanım ürünlerini aldıklarında çok özel ödeme koşulları ve iskontolar sağlanır.

Nasıl Başlanır?

Öncelikle bir ön görüşme ile talepler dinlenir, sonrasında müşteri temsilcilerimiz mühendislerimizle beraber işletmeyi analiz eder ve yapılabilecek hizmetler hakkında bir brief verirler. Takip eden süreçte bir sözleşme hazırlanır, onaylanması durumunda firmanın büyüklüğüne göre 3-10 kişilik bir teknik ekip işletme bilgisayarlarında toplu bir çalışma gerçekleştirir. Eksikler belirlenir, yedekler alınır, ilk bakım yapılır. Firmanın teknik yapısı ve eksiklikleri hakkında bir rapor hazırlanarak şirket yönetimine sunulur. Bu tarihten itibaren de her türlü sorunda hızlı ve yerinde teknik destek sağlanır.