Sözleşme kapsamında müşterinin sunucu, bilgisayar ve yazıcılarda oluşan problemleri tespit edilir, ücretsiz olarak onarılır. Arızalı cihazlarda gerekli olması halinde yedek parça değişim bedeli müşteriden talep edilir.

İşletim sisteminden kaynaklanan problemlerde ise program bozukluklarını tespit etmek, gerekli müdahaleleri yapmak, gerekiyorsa bu programları yeniden kurarak kullanıma hazır hale getirmek anlaşma kapsamında yapılacak çalışmalardır.

Bakım-Onarım Anlaşmasının Avantajları
  • Aylık Periyodik Bakım
  • Hızlı Çözümleme
  • Hızlı Servis
  • Ürünler Uygun Koşullarda Alınır
  • Telefon Desteği
  • Uzak Bağlantı Desteği
Kurumsal Bakım Anlaşması Nedir?

Kurumsal Bakım Anlaşması, yapılan anlaşmaya göre, günün her saatinde veya mesai saatleri içerisinde, Bilgisayar Donanımı, İçinde bulunan yazılımlar veya Bilgisayar Çevre Birimleri ile ilgili herhangi bir sorun meydana geldiğinde veya herhangi bir sorun meydana gelmemesi için, bilgisayarlara müdahale edilip, sorunların giderilmesi, gereken önlemlerin alınması hizmetlerini kapsar.

Kimler Kurumsal Bakım Anlaşması Yaptırmalıdır?

İşletmesinde bulunan bilgisayar, yazıcı, tarayıcı, barkod üniteleri vb. çevre birimlerinin sayısı altı ve üzerinde olan, bilgisayarlarında sorun meydana geldiğinde, acil çözüm gereken, tüm işletmeler Kurumsal Bakım Anlaşması yaptırabilirler.

Kurumsal Bakım Anlaşması Ne Tür Hizmetleri Kapsar?

Kurumsal Bakım anlaşması süresince teknik servisimizde veya müşteri yerinde limitsiz servis desteği, ayda bir kez periyodik koruyucu bakım, envanter takibi, arızalı cihazın müşteri yerinde onarılamadığı durumlarda yerine yedek cihaz bırakılması, Windows XP, Windows Vista, Windows 7, Windows 8.1, Windows 10, Windows Server 2003, Windows Server 2008, Windows Server 2012 R2 ve Windows Server 2016 işletim sistemi desteği, bilgisayar, notebook, yazıcı, monitör, scanner, plotter, projeksiyon cihazı ve diğer çevre birimleri onarımı, MS Office uygulamaları ve virus desteği, garanti hizmetleri, orjinal yedek parça desteği standart hizmetlerimizden olup benzeri hizmetler eklenebilir. Gerek olmayan hizmetler anlaşma kapsamından çıkarılabilir.

Kurumsal Bakım Anlaşmasının Maliyeti Nedir?

Kurumsal Bakım Anlaşması maliyeti müşteri, personeli ve işletme bilgisayarlarının kullanım amaçlarına göre, değişmektedir.

Kurumsal Bakım Anlaşmasının Geçerlilik Süresi Nedir?

Kurumsal Bakım Anlaşması 6 aylık veya 1 yıllık süreler haline yapılmaktadır.

Kurumsal Bakım Anlaşması Yaptırmanın Avantajı Nedir?

Kurumsal Bakım Anlaşmalı müşterilerimiz en öncelikli müşterilerimizdir. Telefon, Uzak Masaüstü Bağlantısı ve Yerinde Servis hizmetlerimizden, sorunu en hızlı çözebilecek olan yöntem tercih edilir ve müşteri sorunları giderilir. Müşterilerimiz, donanımları bozulduğu için, iş kaybına uğramazlar, Verilerinin yedekleri her zaman alınır, Teknolojik gelişmelerden anında haberdar olurlar, ek hiç bir ücret ödemezler, diğer donanım ürünlerini aldıklarında çok özel ödeme koşulları ve ıskontolar sağlanır.

Kurumsal Bakım Anlaşmasına Nasıl Başlanır?

Öncelikle bir ön görüşme ile talepler dinlenir, sonrasında müşteri temsilcilerimiz, mühendislerimizle beraber, işletmeyi analiz eder ve yapılabilecek hizmetler hakkında bir brief verirler. Takip eden süreçte bir sözleşme hazırlanır, onaylanması durumunda, firmanın büyüklüğüne göre 3-10 kişilik bir ekip, işletme bilgisayarlarında toplu bir çalışma gerçekleştirir, eksikler belirlenir, yedekler alınır, ilk bakım yapılır, firmanın teknik yapısı, eksikler, geliştirmeler hakkında bir rapor hazırlanarak şirket yönetimine sunulur, bu tarihten itibaren de her türlü sorunda hızlı ve yerinde destek sağlanır.